lis1

Alla inlägg under juni 2016

Av lis1 - 16 juni 2016 16:06

Fortfarande ingen ordning på internet och datorn så jag försöker skriva via mobilen istället!
Här hos mig är det fullt upp just nu , jag är en oerhört aktiv människa med många bollar i luften! ...........jag ser på tv! Och dricker kaffe på samma gång!
Varje dag flera matcher i fotbolls EM och jag ser i stort sett alla! Häromdagen skulle jag berätta för dottern vad jag hade gjort på dagen och efter att jag berättat om vilka matcher jag sett så klämde jag fram att jag varit och handlat också ....- tandtråd och WC-rent! Det är spännande information och hon tittade lite oroligt på mig som för att kolla om jag mådde riktigt bra!
Semestern börjar för mig till veckan och det känns jätteskönt! Förra sommaren hade jag bara en semesterdag och då var jag i Älandsbro faktiskt - eller närmare bestämt till fästningen på Hemsön utanför det vackra Älandsbro! Det var en skojig utflykt men i år vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på förutom de stående besöken på allsång på Murberget och förhoppningsvis massor av sol och bad!
Nej nu har andra halvleken av England -Wales matchen börjat
Vi hörs hej!

Av lis1 - 5 juni 2016 09:09

Första natten i lägenheten och jag tänkte göra en sån där lista som många brukar göra! Tycker inte om de egentligen men jag gör en ändå . En liten varning att den kommer att vara i samma nivå som mina julrim på julen men - Här kommer den:
Flyttat in i lägenheten.......check!
Status på huvudet.......väck!
Nya sängkläder i sängen......täck!
Skrivit på hyreskontraktet.......bläck!
Varit på soptippen för 7:e gången med skräp......säck!
Ätit första frukosten i lägenheten ........risbräck!
Idag ska jag bara sitta och vila (på min)........häck!
Alltså ni förstår ju vilken poet det finns i den här kroppen! Tillfredsställelsen över denna är i jämförelse med hur nöjd jag är över mina rim på julen!
Ha en bra dag alla!

Av lis1 - 4 juni 2016 09:08

Så får jag då flytta in i min egen lägenhet efter att jag varit inneboende hos min dotter ett tag! Katten Babsan verkar uppriktigt sur - det tror jag inte även gäller dottern! Det sista jag gjorde i hennes lägenhet var att visa henne hur tvättmaskinen fungerar (:)) och det första hon gjorde i min var att visa hur internet fungerar! Vi har alla olika skills!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards