lis1

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2016

Talande fåglar?

Av lis1 - 30 augusti 2016 15:30

 

Jag hittade denna roliga kudde hos en inredningsbutik, och tänker att denna enormt negativa fågel har jag ju träffat en gång! Jo det är säkert!

För några år sen när jag under en kort tid hade problem med att sova, fick jag av doktorn utskrivet insomningstabletter! Och det är någonting jag aldrig kommer att använda igen, huvvaligen! Jag tog dem några gånger, och det gick ju iofs väldigt bra att somna, men så en kväll tog jag en tablett ....och glömde bort att gå och lägga mig på en gång! Jag var uppe ett bra tag och när jag tänkte gå och lägga mig så hörde jag konstiga ljud från trädet utanför huset. Jag hade fönstret på glänt och gick närmare för att lyssna .....fåglarna sjöng -"helvetesjävlaskit, helvetesjävlaskit! Jag kunde inte tro mina öron så jag öppnade fönstret och jo mycket riktigt - fåglarna sa "helvetesjävlaskit"

Jag har aldrig vågat använda såna tabletter igen, det var verkligen en obehaglig upplevelse och man tänker ju att Oboj, vad sura fåglar det var i Domsjö då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lis1 - 7 november 2016 13:47


Här har man gnällt i flera år över att det är så lite snö, åh vad trist när det inte kommer någon snö, annat var vintrarna förut  .....bla bla bla! Och så äntligen så kommer snön- med besked- och det är så  fantastiskt och underbart .....i en kvart u...

Av lis1 - 20 oktober 2016 11:54

Oktober-morgnar är verkligen inte min grej och  i morse var inget undantag! Vaknade kallsvettig av en otäck mardröm som tog mig jättelång tid att komma ur.  Blev bråttom som sjutton, och när jag borstat tänderna svalde jag Listerinet istället för att...

Av lis1 - 18 oktober 2016 17:02

Man vet att det är 5-års jubileum på Ica-maxi när man skyndar sig dit för att ta del av alla jubileumserbjudanden och man  lite överladdad , när man får syn på  vad man tror är en lucka i parkeringen, håller på att svänga in i skjulet för kundvagnarn...

Av lis1 - 3 oktober 2016 15:49

Många undrar om jag inte ska skriva nåt inlägg snart ... ja eller många och många...... - Mamma har frågat! Och jag kan väl erkänna att det var ett tag sen nu, jag har väl haft fokus på lite annat håll om man säger så!   Hösten har kommit och nu ...

Av lis1 - 27 augusti 2016 15:51


Ni vet såna där gånger när man hakar upp sig på nåt och inte riktigt vill ge sig? Igår hade jag en sån dag och jag är inte riktigt nöjd med min insats! Jag är en ganska noggrann människa och när jag varit och handlat så kollar jag alltid kvittot för ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards