lis1

Alla inlägg den 4 april 2016

Av lis1 - 4 april 2016 17:41

Jag har inte världens mesta energi just nu, men ska ändå försöka mig på ett litet trevande inlägg!  Jag har från att ha haft låten "All by my self" i huvudet gått till att nynna på "I´m moving on" hela tiden - alltid något!  Jag sitter mitt uppe i flyttlådor, kartonger och säckar. Det är inte klokt vad mycket grejor man har! Jag hittar ingenting, och det är väldigt rörigt   då vi är två i familjen som ska flytta samtidigt! Jag är väldigt opraktisk av mig, och dottern är inte det - så hon tillrättavisar mig när jag packar för högt och för mycket i lådorna! Sånt tänker jag faktiskt inte på! Vet inte var den ungen kommer ifrån egentligen, hon har fått allt det praktiska som jag saknar. =)

Katten Babsan, som måste vara med i varje moment och titta i alla lådor som packas är helt utbränd, och ligger mest och stirrar tomt framför sig, ibland hittar vi henne under hennes favoritfåtölj som hon annars alltid ligger i!

Modo hockeys uttåg ur Shl gjorde en ju inte mycket gladare, men jag försöker att tänka positivt där, det kanske blir lika kul =/ att följa dem i Allsvenskan -  och Modo kommer alltid att vara mitt lag ändå!

Ja hörni - det här var en liten updatering av läget!

Vi hörs!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards