lis1

Alla inlägg den 19 mars 2016

Av lis1 - 19 mars 2016 22:02

Förändringar i tillvaron, och stress runt det -  trygghetsknarkare som jag är - gör att jag är lite lågmäld just nu. Jag söker i alla fall lägenhet i stan, och det innebär ett himla ringande, och mailande för att försöka hitta något lämpligt. Jag är jättedålig på att vara stressad, jag får nästan omgående fulla munnen med blåsor , och jag beter mig som om jag vore lite dement. Häromdagen när jag dessutom var förkyld och febrig så  var  yngsta dottern hemma och klippte  en av mina söner , och jag satt och tittade på. När de var färdiga  klev jag upp en sväng och satte mig vid bordet igen. Jag hade jätteont i huvudet och febern började stiga igen, och jag blev glatt överraskad när jag såg att jag nog  gjort iordning ett glas med alvedon till mig. Jag tog en stor klunk ----- och kände det varma, lite oljiga vattnet med små hårstrån  i - det var glaset som min dotter  använt till att doppa kammen i när hon klippte brorsan. Mm ... gott !?

När man är stressad och  nere  är det ju bra att göra saker som gör en glad och omge sig med vänner och familj . just nu har jag förutom det  också  stort utbyte av två av mina kompisar -........Ben och Jerry ( om ni vet vilka det är! ) Vi har mycket trevligt ihop, liksom jag och  den långväga kusinen till Usama Bin Laden .....Choko Laden! Jag har fått låten "All by myself" på hjärnan och vissa dagar funderar jag på att lämna intresseanmälan till ett plusboende, men så sansar jag mig  och funderar på vad jag ska göra med mitt liv när jag blir stor! Förvirringen är stor men det brukar lösa sig!


Trevlig lördag kväll alla!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards