lis1

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av lis1 - 14 januari 2016 16:49

Härligt med torsdag och snart helg igen! Veckorna går så fort och det är otroligt att vi redan är mitt i januari! Jag går ju in för det här med bloggen helhjärtat så för att få lite inspiration satt jag och googlade lite på olika bloggar på nätet! Blev väl inte så mycket klokare egentligen då jag tittade på topplistor över mest lästa privatbloggar och hittade b la på plats 52 :mensbloggen, plats 88:virkade saker (det lät spännande :/) plats 98:sexlove (!?) och 99 :pluppviola. Nä jag får nog gå på lite tyngre grejor tänkte jag så jag tittade på de mest lästa kändisbloggarna! - Där fann jag till min förvåning den mest lästa bloggen ... en ganska lättklädd blond tjej på bilden som har över 1 miljon läsare i veckan!! Jag  ögnade igenom hennes inlägg men det var inte mycket jag kunde få några tips av där heller även fast hon är så populär.  Pernilla Wahlgrens blogg på plats sex var en jättefin blogg med mycket mat, dryck, inredning och mode och där tappade jag självförtroendet direkt när jag läste om hennes spännande liv med fina middagar och där hon tipsar om mode, goda viner och champagne.  Jag la märke till att många gånger lägger de upp bilder på jättedyra väskor och skor, och jag behöver inte fundera länge för att inse att min svarta väska som jag lagat axelbandet med en hårsnodd som jag spänt fast i en nyckelringshasp som sitter på ett långt vitt band  inte är mycket att visa upp. Skor är inte heller nåt jag lägger mycket pengar på, jag använder samma skor år efter år och jag har pga höften aldrig kunnat gå i högklackade skor i alla fall om jag så hade velat det. När jag var ung försökte jag nån gång gå i höga klackar, men jag är så lång så jag älgade mest fram med böjda fula knän! Nä, ni får nog nöja er med att läsa om mitt vanliga, vardaglia liv som det ser ut ändå och hoppas att ni tycker att det är roligt att läsa även om det inte  innehåller mycket Gucci  och Dolce och Grabbarna  (som vi i familjen felaktigt trodde att det hette i många år) .....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards